Családi kaland Phuketen

Mi is ez az egész??!

2016. július 24. 06:02 - lazly

Egy fiatal pár vagyunk, Pestről, egy két és fél éves kisfiúval. Már a fiunk születése előtt is sokat utaztunk, főleg Én, kétszer megjártam DK Ázsiát, egyszer másfél hónapig stoppal jártam Oroszországban, Peruban is megfordultam, nomeg a fapados hajnal 10 eurós jegyeiből is alaposan bevásároltam. Aztán az említett stoppolás során, Litvániában jöttem össze útitársammal, Ágival akit már korábbról az egyetemről ismertem. Rá két évre született Berci.

Amikor épp nem utaztam, akkor pedig nagyon szerettem olyan blogokat olvasni, amik megpróbálják átadni az út élményét, így a pesti munka után is láthattam érdekességeket, meghökkentő életképeket más társadalmakból, stb. Van néhány ilyen blog a neten, Magyar nyelven is akad ha nem is bőven, de jópár.

Hát egy ilyet szeretnénk létrehozni, fogadjátok szeretettel :)

Miért éppen Phuket? 2011ben jártam itt először, útban Java felé beugrottunk mert útitársam nagy álma volt egy környező sziget, Ko Phi Phi meglátogatása. Hát, Én ekkor szerettem bele. Már Bangkokban is szembeötlött a Thai társadalom fejlettsége, harmóniája, kedvessége, hétköznapi dolgok egyszerűsége. Persze nem tökéletes ország ez se (mármint számomra) de messze a legélhetőbbnek tűnt akkor. Így alakult Phukettel.

Már akkor úgy éreztem, ki kéne próbálni itt néhány hónapot. Aztán tavaly Ágival a szokásos éves túránkon erre kanyarodtunk, bár nagyon nem esett útba. Kíváncsi voltam mit gondol a szigetről, mert mesélni valamiről és látni egészen más. Osztotta a véleményem.

Így már csak annyira volt szükség, hogy a kisfiunk elég nagy legyen az úthoz, hónapokra mégse szeretnénk hátra hagyni, nomeg mivel azért egy év alatt ennyi költőpénzt nem tudunk össze spórolni (lásd pénzügyes poszt), ezért megoldható legyen az itteni munka. Az elsőt megoldotta az idő, a másodikat pedig hogy immár 100%ban távmunkát végzek, lassan egy éve.

2016 nyarán pedig végül kimentünk Ferihegyre, a többit már a posztokban :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://totyogovalphuketen.blog.hu/api/trackback/id/tr908910346
süti beállítások módosítása